تعبیر خواب زنبق و زنار
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - زنار

 محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند كه زنار درميان داشت، اگر مستور و با امانت بود، دليل كه انصاف از خصم بيابد. اگر خداوند خواب مستور نباشد، به زودي توبه بايد كرد، كه اين علامت بد باشد. جابرمغربي گويد: اگر كسي بيند زنار در دست داشت، دليل كه در دين و اعتقاد ضعيف بود. اگر زنار درميان بسته بود و بيننده مستور بود، بيم آن است كه كافر شود. اگر بيند زنار را از ميان ببريد و بينداخت، دليل كه ازكار بد توبه كند و به خداي تعالي بازگردد و بر گناه پشيماني خورد و راه صلاح اختيار كند.

ز

تعبیر خواب - زنبق

زنبق در خواب نيکو نيست. گل هاي زنبق، کوکب، اختر، داودي را گل هاي غم و اندوه دانسته اند. رنگ زنبق فرق نمي کند ولي اگر يافت شود از همه بدتر زرد است. ديدن گل زنبق را در خواب رو به رويي با غم و اندوه نوشته اند و همين تعبير را دارد گرفتن و دادن آن. کاشتن گل زنبق در صورتي که در عالم خواب بدانيد داريد گل زنبق مي کاريد فتنه انگيزي است و چنانچه ديگري در خانه شما زنبق بکارد در کارتان فتنه مي کند. معبران براي گل هايي که پياز دارند و آن دسته که به وسيله پراکندن تخم کاشته مي شوند تفاوت هايي قائل هستند و عمدتا ...
گل هاي پيازدار را خوب نمي دانند. زنبق يکي از گل هايي است که خبر از غم و رنج مي دهد. نوع ديگر دسته بندي گل ها از نظر معبران فصل به گل نشستن آن هاست و گل هايي که در پائيز گل مي دهند گل هاي خوبي شناخته نشده اند و تعابير خوشي درباره آنها موجود نيست.

ز





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: