جمله های احساسی و اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : محسن

جمله های احساسی و اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

غـــــــــــــــــــــــــــروب جمعــــــــــــــه
از زندگی من دلــــــباز تر اســــــــت

اس ام اس عاشقانه

امتداد فاصله از اعتبـار عاطفه نمی کاهد
همیشـــــــــــــــــه هســــــــــــــــــــتی
همیـــــــــن حوالــــــــــــــــــــــــــــی

اس ام اس عاشقانه

روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشــــته بودم
تنهایی را دوست دارم چون بی وفا نیست
اما حالا مینویسم از تنهایی بیزارم
چون تنهایی یادآور لحــظات
بی تو بودنم است عـزیز

اس ام اس عاشقانه

بی هیـــــــــــــــــچ دلـــیـــلـــــی
دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم
تا نقض کنم قانونی را که هنوز دلیـل می طلبد

اس ام اس عاشقانه

برای رسیدن به تو آنقدر دویدم کــــــــــــــــــــــــــــــــه
دیگر برای همراه شدن با تـــــــــــــــــــــــــــــــــــو
نفسی برایم باقی نـــــــــــــــــــــــــــمانــــــد
و من از تو جا مــــــــــــــــــــــــــانـدم
آخه بی وفایــــــــــــــــــــــــــی
یه ذره برام صبر میــــکردی
تا نفسم چاق شــود

اس ام اس عاشقانه





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: