جوک خنده دار تلگرامی (اس ام اس)
نوشته شده توسط : محسن

جوک خنده دار تلگرامی (اس ام اس)

بیست و خورده ای سالمه،واسه خودم مردی شدم
سیبیل دارم،میرم نون میگیرم واس خونه !
دورو برم کلی ادم ازم حساب میبرن
.
.
.
باز شیرینی و آجیلو رو ازم قایم میکنن …!

 

اس ام اس خنده دار

 

یارو هر سه ماه یه بار میره سفر اروپا
ویزاش باطل نشه
.
.

اونوقت منم روزی یه پیام میدم تو  گروه تا نندازنم بيرون

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

امروز تا تونستم گاز دادم و آلودگی ایجاد کردم
.
.
.
.
.
تا بتونم نقش کوچکی برای تعطیلی فردای فرزندان این مرز و بوم داشته باشم.
همچین آدمای مهربونی هستیم

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ مطالب طنز و خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

هم کف دستم می خواره هم کف پام …!
خیلی دوست دارم به خودم بقبولونم که پول میاد دستم و میرم سفر ولی…
باید برم حموم !!!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

یه مراسم دعوت شدم که توی کارت نوشته بود فقط با کراوات مشکی
.
.
.
وقتی رفتم به مراسم رسیدم دیدم بقیه پیراهن و شلوار هم پوشیدن

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

میگن پسری که با عشقش مثل یه پرنسس رفتار میکنه
معلومه تو دستای یه ملکه بزرگ شده…!!!!
والا هر کی  به ما رسیـد ننش جادوگر شهر اوز بوده

اس ام اس خنده دار





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: