حمله تروریستی در بغداد
نوشته شده توسط : محسن

حمله تروریستی خونین در بغداد توسط داعش

حمله تروریستی خونین در بغداد توسط داعش

اخبار داعش :باز هم پایتخت عراق شاهد جنایت دیگری از گروه تروریستی داعش بود .تروریست های داعش که موجب کشته شدن انسان های بی گناه زیادی شده اند در افنجار بغداد نیز تعداد زیادی را کشته و زخمی کردند.

به گزارش میهن گرام :بر اثر حمله تروریستی به یک مرکز تجاری در شرق بغداد، که داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت، ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ تن دیگر، از جمله برخی زنان و کودکان، زخمی شدند.

منابع امنیتی تاکید کردند که تروریست‌ها با دو خودروی بمب گذاری شده و شماری از بمب‌های دست ساز، پاساژ «جوهره بغداد» در منطقه الغدیر در «بغداد الجدیده» را هدف قرار دادند و چندین نفر را گروگان گرفتند.

این منابع افزودند: نیروهای امنیتی توانستند مهاجمان را به هلاکت برسانند و کنترل محل را به دست گیرند و پس از آن یک حمله امنیتی برای پاکسازی منطقه آغاز شد.

یک کار‌شناس امنیتی، جزئیات کاملتری از عملیات تروریستی دوشنبه شب داعش درشرق بغداد را بیان کرد؛ عملیاتی که براساس آمار تکمیلی دستکم ۱۳ کشته و ۴۰ مجروح داشته است.

«فاضل ابورغیف» از مقامات امنیتی، گفت: ساعتی ازغروب آفتاب نگذشته بود که از یک خودرو بمب گذاری شده در منطقه پر ازدحام بغداد الجدیده در شرق بغداد، سه فرد مسلح پیاده شده و بدون هدف با سلاح‌های سبک خودکار و نارنجک دستی به سوی مردم آتش گشودند.

در همین بین دو تن ازتروریست‌ها وارد یک فروشگاه به نام الجواهر شدند که در آن ده‌ها شهروند عراقی از زن، مرد وکودک برای خرید حضور داشتند.

به گفته وی با ورود نیروهای امنیتی به صحنه، درگیری شدیدی رخ داد که طی آن ۳ تروریست کشته شدند و حاصل نهایی این حمله تروریستی بیش از۱۳ کشته و ۴۰ زخمی بوده است.

عملیات دوشنبه شب داعش با یک سازماندهی کامل انجام شد بطوری که از چند روز پیش یکی از اعضای خود را برای شناسایی مکان درگیری و حمله فرستاده بودند و یک گروه نیز مسئول انتقال تیم عملیاتی، سلاح و خودروهای تروریست‌ها بوده است.

این درحالی است که داعش ضمن پذیرش مسئولیت حمله تروریستی دوشنبه شب، تعداد تروریست‌های مهاجم را ۴ نفر اعلام کرده است که یکی از آنان بعد از انتحار سه تن دیگر، خودرو بمب گذاری شده را منفجر کرد.

گروه تروریستی داعش تمامی عملیات انتحاری وب مب گذاری در بغداد را به عهده دارد و تماما مناطق شیعه نشین این شهر را هدف می‌گیرد و عملیات دوشنبه شب در شرق بغداد یکی ازسنگین‌ترین حملات تروریستی داعش طی ماه‌های اخیر محسوب می‌شود.

داعش





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: