اس ام اس خنده دار ولنتاین
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار ولنتاین
 

الان نصف دخترای کشورمون دارن به این فکر میکنن هدیه تولد ولنتاین دوست پسرشونو
.
.
کجا قایم کنن تا لو نرن !

 
اس ام اس خنده دار


این ولنتاین هم نمیاد رد بشه بره، بریم آشتی کنیم…

.

.

پوسیدیم از تنهایی…

 

جدیدترین اس ام اس های طنز ولنتاین

جوکهای ولنتاین

 

ولنتاین از من کادو نخواین
من خودم هدیه الهی ام

.

.

اینجوری نگا نکنید خدا قهرش میگیره..

 

جدیدترین اس ام اس های طنز ولنتاین

اس ام اس خنده دار ولنتاین

 

به دوس دخترم گفتم یا کچل کن یا تموم

.

.

الان یکم شبیه عمو جانی شده ازش میترسم
اینا واسه ولنتاین هرکاری میکنن

 

جدیدترین اس ام اس های طنز ولنتاین

جک روز ولنتاین

 

فقط کافیه ولنتاین تموم شه بعد یکی بیاد بگه عاشقتم…
.
.
.
خدا شاهده طوری میزنمش جسدش بشه اعلامیش

 

جدیدترین اس ام اس های طنز ولنتاین

اس ام اس سرکاری ولنتاین

 

آب دستت بزار زمین بزن تو گوش دوست دخترت

.

.

ولنتاین نزدیکه

 

جدیدترین اس ام اس های طنز ولنتاین

هدیه روز ولنتاین

 

زن باس وسط سریال مورد علاقش یهو بزنه شبکه ورزش بگه عشقم

.

.

فوتبالت شروع شد
ولنتاین نزدیکه ها جهنم و ضرر تحمل کنین

 

جدیدترین اس ام اس های طنز ولنتاین

جک ولنتاین

 

الهی روز ولنتاین در سراسر کشور
برف شدید…
تگرگ…
سیل…
و زلزله
بیاد تا این دختر پسرا نرن بیرون به هم کادو بدن….
والا ….
حسود نیستمااااا فقط دلم بلاهای طبیعی میخواد هوس کردم میفهمی؟

اس ام اس خنده دار





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: