مسابقات قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان ایرانی در امارات
نوشته شده توسط : محسن

مسابقات قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان ایرانی در امارات

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسابقات قرآنی در رشته حفظ و ترتیل در بین دانش‌آموزان دختر مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات عربی متحده برگزار شد.

دختر ایرانی

در این مراسم حضرت آیت‌الله سیدمحمود مدنی نماینده محترم ولی فقیه در کشورهای حوزه خلیج فارس هم حضور داشتند و مطالبی پیرامون قرآن بیان کردند.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری مسابقه و دانش آموزان، در بخشی از سخنانش گفت: قرآن برنامه زندگی ماست و یکی از بخش های قرآن ارایه الگوهای موفق زندگی است. قرآن کریم دختری را به ما معرفی می کند که در سنین نوجوانی به ظرفیتی می رسد که فرشته های الهی به او نازل می شوند و غذای آسمانی برای او از جانب خدای متعال نازل می‌شود. این دختر موفق حضرت مریم است که در سنین کمتر از 15سالگی به این همه موفقیت‌های معنوی دست یافته است. همه دختران ما با درس گرفتن از الگوهای قرآنی سعی در تهذیب نفس خود و گام برداشتن به سوی جامعه بزرگ اسلامی باشند.

این مسابقات قرآنی همه ساله در رشته های حفظ و ترتیل در بین دانش آموزان پسر و دختر مجتمع های آموزشی سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات عربی متحده برگزار می‌شود و به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

دختر ایرانی





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: