اس ام اس خنده دار مهر ماه
نوشته شده توسط : محسن

پیامک و اس ام اس خنده دار مهر ماه 94

پیامک و اس ام اس خنده دار مهر ماه 94

پیامک و اس ام اس خنده دار

تو خونه شـــماهم وقتی پدر گرامی داره اخبار شبکه یکو میبینه، به قسمت هواشناسی که میرسه همه باید خفه بشن و صدای تلویزیون رو هم میده رو100؟؟
بعدم که تموم شدو حالا ما میخایم اخبار ورزشی ببینیم، میگه صداش زیاده صدارو میاره 9،10

پیامک و اس ام اس خنده دار

بالاخره مخه دختره همســایمونو زدم
.
.
.
داشت از جلو درمون رد میشد
با سنگ از پنجره زدم تو مخش
الانم کلانتریم صبح اول وقت میفرستنم زندان

پیامک و اس ام اس خنده دار

تو واتس آپ بودم کــه دیدم مامانم هم آنلاین شده میگه تا وای فایو قطع نکردم برو زباله هارو بزار دم در،عجب مامان آشنا به تکنولوژی و کاربردش ای دارم من

پیامک و اس ام اس خنده دار

داداش من با یه ســرعتی هندونه میخوره
که اگه یه بز بخواد پشت سرش پوسته هاشو بخوره عقب می افته
حالا خدارو شکر هندونه ارزونه

پیامک و اس ام اس خنده دار

یه عکــس دارم از بچگیم هر وقت شکمم کار نمیکنه ، نگاش میکنم!
من دیگه حرفــی ندارم

پیامک و اس ام اس خنده دار

دوســتیمون در حد وایبره
.
.
.
نگران نیستم وای بره

پیامک و اس ام اس خنده دار

موﺭﺩ ﺩﺍﺷــﺘﻴﻢ ﺷﺨﺼﻲ ﺗﻮﻱ ﻋﺮﻭﺳﻲ ﻣﺪﻋﻲ ﺷﺪﻩ
ﻏﺬﺍ ﺑﻬﺶ ﻧﺮﺳﻴﺪﻩ
ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺗﻘﺎﺿﺎﻱ ﻭﻳﺪﻳﻮ ﭼﻚ ﺩﺍﺩه

پیامک و اس ام اس خنده دار

ﺍﮔﻪ ﺷـــﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ
.
.
.
.
.
.
ﮔﻮﺷﯿﺘﻮ ﺑﺰﻥ ﺷﺎﺭﮊ
ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯿﻦ،ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﻧﻤﯿﺸﺪ
ﯾﮑﯽ ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﻧﺰﺩ ﺷﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺧﺎﻣﻮش شد

اس ام اس خنده دار





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: