جنگ با داعش در جنوب فلوجه شروع شد
نوشته شده توسط : محسن

آغاز شدن جنگ با داعش در جنوب فلوجه

آغاز شدن جنگ با داعش در جنوب فلوجه

اخبار داعش :مبارزه با داعش وارد مرحله جدیدی در عراق می شود و این بار نیروهای عراقی وارد جنگ با داعش در جنوب فلوجه شده اند. داعش در روزهای اخیر تعداد زیادی از مناطق تحت کنترل خود را از دست داده است.

به گزارش میهن گرام :سرهنگ عارف الجنابی با اعلام این خبر گفت: نیروهای امنیتی عراق انبارهای اسلحه و تجهیزات متعلق به این گروه را به تصرف خود درآورده و دهها تن از عناصر آن را به هلاکت رساندند.

الجنابی به شبکه خبری سومریه نیوز گفت: در حال حاضر درگیری شدیدی بین نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر در یک سو و عناصر داعش در سوی دیگر در روستای الفحیلات در منطقه العامریه واقع رد ۲۳ کیلومتری جنوب فلوجه در جریان است.

الجنابی افزود: جنگنده های ائتلاف بین المللی و عراق و بالگردها نیز از هوا با بمباران اهداف و تجمع تروریستهای داعش در روستای مذکور به به پشتیبانی از عملیات نیروهای امنیتی و عشایر پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی و عشایر در این درگیری انبارهای سلاح و تجهیزات و ماشین الات متعلق به تروریستهای داعش را به تصرف خود درآوردند.
شایان ذکر است نیروهای امنیتی و عشایر عراق پس از درگیریهای سنگین با گروه تروریستی داعش، دیروز پنج شنبه نیز منطقه بودعیج و روستاهای بوهذال و بومناحی و سه منطقه از ارتفاعات جنوب فلوجه را از اشغال داعش آزاد کردند.

داعش





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: