نوشته شده توسط : محسن

عکس و متن میلاد کی مرام ویژه انتخابات ۹۴

عکس میلاد کی مرام

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس و متن میلاد کی مرام ویژه انتخابات ۹۴ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

میلاد کی مرام با انتشار عکس زیر نوشت:

بى شك من هم رأى ميدم. چون زندم، و حق انتخاب دارم.
چون دوست دارم واسه آيندم خودم تصميم بگيرم.
يك رأى هم اهميت بسيار داره.
اما من صلاحيت اينو ندارم كه بگم به كى رأى بدين. اميدوارم بهترين انتخابو بكنين.

عکس و متن میلاد کی مرام ویژه انتخابات 94

عکس و متن میلاد کی مرام ویژه انتخابات ۹۴





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: