نوشته شده توسط : محسن

آموزش واقعی افزایش فالو اینستاگرام و ممبر کانال تلگرام

آموزش واقعی افزایش فالو اینستاگرام و ممبر کانال تلگرام

تلگرام

اینستاگرام چیست ؟
شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکسها و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند.

افزایش فالو اینستاگرام:

همانطور که میدانید روش های زیادی برای افزایش فالو در اینستاگرام می باشد چه روش های پولی و چه روش های تقلبی که امروز من قصد دارم چند کار برای افزایش واقعی فالو به شما پیشنهاد دهم.

۱- بروز بودن :سعی کنید صفحه خود را در هر زمینه ای که فعالیت میکنید بروز نگه دارید تا کاربران از صفحه شما مدام دیدن کنند.

۲- هشتگ :سعی کنید در مطالب خود از هشتگ مرتبط با مطلب خود استفاده کنید. ( مثلا برای موضوع افزایش فالو اینستاگرام از هشتگ #فالو #فالو_اینستاگرام #اینستاگرام #افزایش_فالو و … استفاده کنید.)

۳- اشتراک :آدرس صفحه خود را در سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید و یا حتی با دیگر صفحه ها به اشتراک بگذارین.

۴ -فعالیت در دیگر صفحات: سعی کنید در صفحات پر بازدید حضور یابید و در بحث و ها و نظرات شرکت کنید تا دیده شوید.همچنین افرادی را که در زمینه شما فعالیت دارند را دنبال کنید.

۵ – رخداد های عمومی :در رخداد ها و خبرهای عمومی حضور یابید. مثلا با درگذشت یک فرد مهم و پر طرفدار شما نیز عکسی قرار داده و تسلیت بگویید.

۶ -رقابت :در صفحه خود سعی کنید رقابت ایجاد کنید و از قسمت نظرات حتی نظر سنجی ایجاد کنید.

نکته مهم :سعی کنید از ارسال مطالب بی محتوی پرهیز کنید و همچنین سعی کنید از مطالب غیر اخلاقی در صفحه خود دوری کنید که ۴  ۵ تا فالو بیشتر ارزش یک عمر پشیمانی را ندارد.

تلگرام چیست ؟

تلگرام (به انگلیسی: Telegram) یک سرویس پیام‌رسان با امکانات زیاد می باشد.

افزایش ممبر کانال تلگرام :

روش های زیادی برای افزایش ممبر کانال تلگرام می باشد چه روش های پولی و چه روش های تقلبی که امروز من قصد دارم چند کار برای افزایش واقعی ممبر به شما پیشنهاد دهم.

۱- بروز بودن :سعی کنید کانال خود را در هر زمینه ای که فعالیت میکنید بروز نگه دارید تا کاربران از صفحه شما مدام دیدن کنند.

۲- تبادل :سعی کنید با کانال های مجاز و هم موضوع و هم سطح خود تبادل لینک کنید تا اعضا کانال های دیگه هم از کانال شما دیدن کنند که این کار باعث افزایش ممبر شما می شود.

۳- اشتراک :آدرس صفحه خود را در سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید و یا حتی در جاهای دیگر به اشتراک بگذارین.

۴- رخداد های عمومی :در رخداد ها و خبرهای عمومی حضور یابید. مثلا با درگذشت یک فرد مهم و پر طرفدار شما نیز عکسی قرار داده و تسلیت بگویید.

۵- ارسال مطلب :هنگام ارسال مطلب در زیر مطالب خود ادرس کانال خود را قرار دهید.

نکته مهم :سعی کنید از ارسال مطالب بی محتوی پرهیز کنید و همچنین سعی کنید از مطالب غیر اخلاقی در صفحه خود دوری کنید زیرا تعدادی ممبر و کاربر بیشتر ارزش یک عمر پشیمانی را ندارد.

اینستاگرام





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: