جدیدترین اس ام اس عاشقانه 94
نوشته شده توسط : محسن

جدیدترین اس ام اس عاشقانه مهر ماه 94

جدیدترین اس ام اس عاشقانه مهر ماه 94

بــی قراری هایم ، پاییز می خواهد و  چشم های عاشقت
نگاهت را از من نگیر
این پاییز را عاشقم باش، لطفاً

اس ام اس عاشقانه

برای رسیــدن به تو آنقدر دویدم که
دیگر برای همراه شدن با تو
نفسی برایم باقی نماند
و من از تو جا ماندم
آخه بی وفایی
یه ذره برام صبر میکردی تا نفسم چاق شود

اس ام اس عاشقانه

مرا اینــگونه باور کن :
کمی خسته کمی تنها
کمی از یاد رفته کمی مغرور
کمی بی کس  کمی گستاخ
کمی سر خوش
کمی.. کمی باور کردنم سخته ؟

اس ام اس عاشقانه

شاید
پر رنــگ تر شوم
اگر سایه ام را بشناسی
به همین سادگی
مــی ترسم
خود را بتکانم
و تو
از من بریزی
به همین سادگی

اس ام اس عاشقانه

آفتاب
با آن صبر بلندش
کنج حیاط نشست
اما چه صبورتر بودند
فالگیرانی
که تو را
کف دســت هایم دیدند و
هیچ نگفتند

اس ام اس عاشقانه

به یادتم
حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام دنــیا را قدم بزنم

اس ام اس عاشقانه

من از شــما گفتن تو بدم می آید
عزیزم مرا سرد خطاب نکن
این پاییز میخواهم تا افتادن آخرین برگ
با تو دیوانگی ها کنم

اس ام اس عاشقانه





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: