شب بخیر
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه شب بخیر

شـــب چــه حـکــایـــــت قــشـنـگـیـســت
آدم را وادار به فــکـر کــردن به آنـهـایــی مــیکـنــد کـه عـزیـزنـد….

اس ام اس

‌میخـوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم
مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم ♥

اس ام اس عاشقانه شب بخیر ۹۴

لالايــي می خونم ، بخواب ، خوابت قشنگه ♥
لالايــي می خونم برات ، که دلم پر از درده ♥
لالايــي می خونم ، یه وقت بیدار نشی از خواب قصه ♥
یه وقت پا نزاری تو شهر ، پر از غصه ♥
لالايــي می خونم ، من هنوز چشم انتظارم ♥
لالايــي ، بخواب من امشب هم مثل هر شب بیدارم ♥
لالايــي ، بخواب من کسی رو جز تو ندارم ♥
بخواب و دعا کن که منم یه روز بیام پیشت چشمام رو هم بزارم ♥

اس ام اس عاشقانه جدید

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه
شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم، مهربونم،دلنشینم
منم من،عاشقت، آروم باش بهترینم ….

اس ام اس عاشقانه شب بخیر

عزیزمپرده چشماتو آروم میکشم روی چشاتبوسه
دوستت دارم رو میگیرم از گونه هاتشب به خیر احساس من

اس ام اس عاشقانه شب بخیر

چه زیباست، وقتی مثل همیشه به آینه نگاه میکنم
اما آینه، نگاهش متفاوت شده
چه زیباست، وقتی در آسمان، ستاره همیشه پیداست
شبت بخیر عزیزم

شب بخیر عاشقانه

 





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: