اس ام اس های خنده دار ویژه سال ۲۰۱۵
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس های خنده دار ویژه سال ۲۰۱۵

جدیدترین اس ام اس های خنده دار سال 2015

تو واتس آپ بودم کــه دیدم مامانم هم آنلاین شده میگه تا وای فایو قطع نکردم برو زباله هارو بزار دم در،عجب مامان آشنا به تکنولوژی و کاربردش ای دارم من

پیامک و اس ام اس خنده دار

داداش من با یه ســرعتی هندونه میخوره
که اگه یه بز بخواد پشت سرش پوسته هاشو بخوره عقب می افته
حالا خدارو شکر هندونه ارزونه

پیامک و اس ام اس خنده دار

یه عکــس دارم از بچگیم هر وقت شکمم کار نمیکنه ، نگاش میکنم!
من دیگه حرفــی ندارم

پیامک و اس ام اس خنده دار

دوســتیمون در حد وایبره
.
.
.
نگران نیستم وای بره

پیامک و اس ام اس خنده دار

موﺭﺩ ﺩﺍﺷــﺘﻴﻢ ﺷﺨﺼﻲ ﺗﻮﻱ ﻋﺮﻭﺳﻲ ﻣﺪﻋﻲ ﺷﺪﻩ
ﻏﺬﺍ ﺑﻬﺶ ﻧﺮﺳﻴﺪﻩ
ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺗﻘﺎﺿﺎﻱ ﻭﻳﺪﻳﻮ ﭼﻚ ﺩﺍﺩه

پیامک و اس ام اس خنده دار

ﺍﮔﻪ ﺷـــﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ
.
.
.
.
.
.
ﮔﻮﺷﯿﺘﻮ ﺑﺰﻥ ﺷﺎﺭﮊ
ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯿﻦ،ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﻧﻤﯿﺸﺪ
ﯾﮑﯽ ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﻧﺰﺩ ﺷﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺧﺎﻣﻮش شد

پیامک و اس ام اس خنده دار

ﯾﻪ ﺑﺎر ﻧﺸــﺪ ﺻﺒﺢ از ﺧﻮاب ﭘﺎﺷﯿﻢ ﺑﮕﯿﻢ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ رو ﺑﯿﺎرﯾﻦ ﺗﻮ ﺗﺨﺘﻢ ﻟﻄﻔﺎ
ﯾﻌﻨﯽ ﮔﻔﺘﯿﻤﺎ…وﻟﯽ ﺟﻮاﺑﺸﻮن درﺧﻮر ﻣﻘﺎم ﻣﺎ ﻧﺒﻮدﻩ، ﻧﺸﻨﯿﺪﻩ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ

پیامک و اس ام اس خنده دار

کولرمــون خراب شد بابام ميگه:
.
.
.
بله ديگه ده نفري ميشينين جلوش معلومه خراب ميشه

اس ام اس خنده دار

 

 





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: