جملات و اس ام اس خنده دار جدید
نوشته شده توسط : محسن

جملات و  اس ام اس خنده دار جدید

اس ام اس خنده دار

دلت بیماره و یاری نداره  / به ور مشغوله و عاری نداره
به صبح و شب درون این موبایلت / به جز زر زر زدن کاری نداره

اس ام اس – اس ام اس خنده دار جدید

اگر برای کسی ناز میکنی و نازت رو میخره
و اگر خیلی دوسش داری و نمیتونی بهش بگی
زود بهش بگو ! چون یکدفعه بهت میگه برو گمشو ضایع میشی …

اس ام اس – اس ام اس خنده دار جدید

گفتم غم تو دارم…
گفتا چشت در ايد!!!
.
گفتم كه ماه من شو…
گفتا دلم نخواهد!
.
گفتم خوشا هوايي كز باد صبح خيزد…
گفتاهواي گرميست!آه آه!عرق در امد!
.
گفتم دل رحيمت كي عزم صلح دارد؟
گفتا برو به سويي تا گل ني در ايد…
.
گفتم زمان عشرت ديدي كه چون سر امد؟
گفتا كي اي واي دير شد …دادمامان در امد

اس ام اس خنده دار جدید

ازیکی می پرسن دوست داری چه جوری بمیری؟
می گه مثل پدربزرگم در خواب و آرامش
نه مثل مسافرهای اتوبوسش در ترس و وحشت…

 اس ام اس خنده دار جدید و زیبا

والا میـگن تـو ماه رمضــون مســتحب اذان کـه تموم شـد افطـــار کنیـــــد…
.
.
.
خونه ما اذان کــه تمام میشـــــه ما داریم سفـــــره جمـــــع میکنیـــم

اس ام اس خنده دار




:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: