نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه مخصوص آبان ماه 94

اس ام اس عاشقانه مخصوص آبان ماه 94

هوا بــارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟ نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم

اس ام اس عاشقانه

درد یعــنی چشمانت
درد یعنی منحنی های صورتت
درد یعنی چند قدمیه آغوشت
لعنتــــــــی من درد دارم … درد تو
میفهــــــــــمی … ؟

اس ام اس عاشقانه

باران که آمد
میخواستم سراغت را بگیرم
امــا
خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم…
باز زیر چتر دیگرانی

اس ام اس عاشقانه

مــن برای تو چتری بیش نبودم
بـاران که تمام شد فراموشم کردی
تو تتنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعد از تو

اس ام اس عاشقانه

هیــچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش
چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد
تو می مانی و یک من بی ارزش

اس ام اس عاشقانه

وقــتی نیستی زانو هایم را آغوش میگیرم،
تا همه بدانند آغوشم جای هر کس نیست

اس ام اس عاشقانه

دلــم کار دست است
خودم بافتمش
تارش از سکوت
پودش از تنهایی
همین است که خریدار ندارد

اس ام اس عاشقانه

باران حضورت که ببارد تنهایی ام
خشــکسالی اش را تعطیل می کند
به حرمت قطراتی از جنس تو

اس ام اس عاشفانه

 





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: