جملات عاشقانه به یاد هم بودن
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه به یاد هم بودن

اس ام اس عاشقانه به یاد هم بودن

به که پیغام دهم ؟ به شتباهنگ که شب مانده به راه ؟
یا به اندوه کلاغان سـیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟
یا به مرغان نکو چیـده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟

اس ام اس عاشقانه

آسمانم انتهایش قلـب توست / مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توسـت

اس ام اس عاشقانه

در این هیاهوی شـلوغ
” یادت لحظه ای مرا گم نمیکـند”
و به هرجا میروم پیش تر از من آنجـاست !

اس ام اس عاشقانه

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهـم
گر یاد کند مرا هـر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس ها گاهی پیامی نـدارن
فقط ارسال میشن که باور کنی اونی که فکرشو نمی کنی الان به یادتـه

اس ام اس عاشقانه

گر خوابی اگر بیدار و یا در عالم دیدار، بدان قلبـی به یاد تو همیشه می کند فریاد.

اس ام اس عاشقانه

گاهـی مرا یاد کن …
من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بـودی
آسـمان را به زمین می دوختی …

اس ام اس عاشقانه

یادم باشـه
یادت بـدم
یاد بگـیری
یادت نـره
که یاد تـو
همیـشه در یاد منـه

اس ام اس عاشقانه




:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: