نوشته شده توسط : محسن

سری جدید اس ام اس خنده دار 2015

سری جدید اس ام اس خنده دار 2015

قـبول دارین تو یکی حرف نزن از خفه شو خیلی بدتره؟ :|

اس ام اس خنده دار

میـییگگمااااااااااااااااااااااااااااااااا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من که الان تنهام اییـیینقدررررررررر باحاالللممم...
اگه نیمه گمـشدم پیدا بشه چی میشم

اس ام اس خنده دار

اگه تو موهام مثل شپش باشـی قول میدم واسه موندنت تا آخر عمر حموم نرم

اس ام اس خنده دار

یـکی از ارزوهام اینه که
.
.
.
.
.
دوربین عکاسـیم و آینه خونمون باهم به توافق برسن که من دقیقا چه شکلیم

اس ام اس خنده دار

از جلوی پارک محـلمون رد میشدم دیدم یه دختــر خارجی داره عکس میگیره...

رفتم جلو بهش گفـــــــــتم : ?can u speak english

انگار دنیارو بهـش داده بودن با کلی شوق و ذوق گفت : Yeeees ,I caaaan!!!!!!

زدم رو شونـــش گفتم : " sorry , I can't

اس ام اس خنده دار

گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول منگول رو گیر میاره، بعد از کلی چت کردن باهاشـون قرار می ذاره. وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغ گو اومـده

اس ام اس خنده دار

سلام خرشانـس

.
.
.

.
.

ببخشیـــد با همسر آیـندم بودم

شما به کارت بـرس

اس ام اس خنده دار





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: