نوشته شده توسط : محسن

تصاویر و عکس های عاشقانه فوق العاده 2015

عکس عاشقانه

تصاویر و عکس های عاشقانه مخصوص سال 2015

واســـه تسکین دلم میگم میاد
ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد

عکس عاشقانه

تصاویر و عکس های عاشقانه مخصوص سال 2015

چه ســـخت است نبودنت در کنارم
خیلی سخت
از اینکه بدون تو باید روز را شب کنم وشب را روز
تمام لحظه هایم شده خاطرات باتو بودن
خاطراتی که تو رویا باهم بوده ایم

عکس عاشقانه

تصاویر و عکس های عاشقانه مخصوص سال 2015

مـــن Remove شدم از زندگى کسى که
براى داشــتنش و براى بودنش خیلى ها را از زندگیم Block کردم

عکس عاشقانه

تصاویر و عکس های عاشقانه مخصوص سال 2015

سفـــیدی موهایم ارث پدریم نیست از دلتنگیهایت به ارث برده ام نازنین

عکس عاشقانه

تصاویر و عکس های عاشقانه مخصوص سال 2015

از پایـیز
مهــرش برای تو
برگ ریزش برای من

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: