نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار جدید و جالب



اس ام اس خنده دار

دیشب جاتون خالی داشتم یه لواشک ترش وخوشمزه میخوردم
انداخــتمش تو رب انار
اینقد ملچ ملوچ کردم
یه تیکه ترشش رفت لای دندونم خیلی ترش بود
بعدش یه آلوچه ترش،نمک زدم شور شد خیلی ملس وخوشمزه شد
.
.
.
مدیونید اگه فکر کنید خواستم دهنتونو آب بندازم

اس ام اس خنده دار جدید

تو این شبهایی که هرکس یه مشــکلی داره یه خواهش ازتون دارم
چشماتونو ببندید یه چیزی میخوام بگم
.
.
.
چشمهای اون وسطیه بازه…نمیگم

اس ام اس خنده دار جدید

شوهر دوستم ساعت دو شب بهش اس داده:عشقم الان که این پیامو مینویسم اشک از چشمام سرازیره.دلم برات تنگ شده.یکشنبه باید برم تهران.دوام بیارم خوبه.
حالا جواب دوست من:
.
.
.
لب تابم میبری؟
من جای شوهرش بودم با تریلی از روش رد میشــدم.بی شعور بی احساس

اس ام اس خنده دار جدید

من به شخــصه حاضرم امونیاک خالص تنفس کنم
اما بوی ماه مهر به مشامم نرسه

اس ام اس





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: