اس ام اس عاشقانه غم انگیز
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه غم انگیز



اس ام اس عاشقانه

بـرای پیش “تو”بودن
بلیـط لازم نیست
مرور قصـه ی “دل”
کافیسـت…



از مـن نرنج….
من نه مـغرورم
و نه بی احساس!
فقط دل خـسته ام..
دل خسته از اعتمادی بیجا



من میگم دلم شکسته اسـت
تو میگی خوب میشه خسته اسـت
من میـگم تو بی وفایی تو میگی بریم یه جای…
من میـگم خدانگـهدار
تو میـگی تا چی بخواد یار…
من میگم چیزی گذاشـته تو میگی دو خط نوشته…
من میگم چشات قـشنگه تو میگی دنیا دو رنگه

اس ام اس عاشقانه غمگین





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: