حذف دهک‌های پر درآمد
نوشته شده توسط : محسن

حذف دهک‌های پر درآمد

 نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: حذف دهک‌های پر درآمد از دریافت یارانه نقدی راهکاری برای کمک به وضعیت اقتصادی کشور است.

یارانه

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، ایرج ندیمی با تاکید بر اینکه حذف دهک‌های پر درآمد از دریافت یارانه نقدی برای اجرای صحیح قانون هدفمندی باید در دستور کار دولت قرار گیرد، اظهار کرد: دولت قبل سنگ بنای اجرای هدفمندی را کج نهاد از این رو دولت فعلی نیز با مشکلات بسیاری در راستای اجرای صحیح این قانون مواجه است.

وی با بیان اینکه مجلس تاکنون بارها برای کمک به دولت جهت اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها اعلام آمادگی کرده است، افزود: دولت فعلی موفق به حذف برخی دهک‌های پر درآمد در حدود سه میلیون نفر شده اما این تعداد برای اجرای صحیح قانون باید افزایش یابد.

ندیمی با تاکید بر اینکه متعارض بودن منابع و مصارف در قانون هدفمندی یارانه‌ها ضرورتی بر حذف دهک‌های پر درآمد از دریافت یارانه نقدی است، گفت: ادامه پرداخت یارانه نقدی به سبک و سیاق فعلی مشکلات بسیاری را برای اقتصاد کشور رقم خواهد زد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم در حذف دهک‌های پردرآمد، بیان کرد: بی سر و صدا حذف کردن برخی اقشار توانمند و توجه به فرد به جای دهک از شاخص‌های مثبتی است که قانون هدفمندی را در مسیر اصلی خود هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه حذف دهک‌های پر درآمد از دریافت یارانه نقدی راهکاری برای کمک به وضعیت اقتصادی کشور است، تصریح کرد: دولت باید برای اجرای صحیح قانون هدفمندی که تکلیفی بر دوش آن است تلاش کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل خاطرنشان کرد: بی‌توجهی دولت به اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها با درنظرگرفتن حذف دهک‌های پردرآمد به تکرار تجربه تلخ دولت قبل و چاپ اسکناس برای کسری بودجه و در نتیجه بیشتر شدن مشکلات می‌انجامد.

زمان واریز بارانه





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: