نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

به قلبم نشــستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا
یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا  !!!!

اس ام اس عاشقانه


من هــر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هــر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …
چـه بلاتکلیفند خاطراتمان ....

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

با آمدن تو بهترین و زیبــا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم
سالگرد ازدواجمان مبارک....

اس ام اس عاشقانه

زندگــی را بدون تو هرگز دوست ندارم
سالگرد ازدواجمان مبارک....

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

تیز میکنم
زنـــدگی را
زرق و براقش برای تو
برندگی اش برای من...

اس ام اس عاشقانه

فاصـــله تان را با آدم ها رعایت کنید
آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز؛
و آن وقت شما مقصری !

اس ام اس عاشقانه


بازنشر شده توسط وبلاگ تفریح فان





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: