نوشته شده توسط : محسن

حذف فرهاد مجيدي از کميته فني

به گزارش "ورزش سه"، همچنین طی احکامی جداگانه چهره هایی مثل  محمد احسانی، جلال طالبی، فریدون معینی، محمود یاوری و محمد خبیری به عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند و فرهاد مجیدی ستاره سابق فوتبال ایران به دلیل عدم شرکت در جلسات از جمع اعضا کنار گذاشته شد.

فرهاد مجيدي


طالبی و یاوری سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارند و خبیری سال ها عضوایرانی کمیته های مختلف ای اف سی بوده است. فریدون معینی نیز که دیگر عضو این کمیته است بازیکن سابق پرسپولیس و مربی سابق فوتبال ایران است. در بین اسامی نام محمد احسانی نیز جلب نظر می کند . چهره ای که با وجود آنکه سابقه روشنی در فوتبال ندارد، از اعضای موثر کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال در دوره کفاشیان  بوده است.

محصص:مجیدی حذف نشده، احسانی سابقه حضور در منچستر سیتی داردم
 من در رسانه‌ها دیروز دیدم که همه از حذف فرهاد مجیدی از کمیته فنی صحبت می‌کردند در حالی که این حرف درست نیست. او از کمیته فنی حذف نشده بلکه جزو اعضای اصلی محسوب نمی‌شود. چون ایشان در ایران نیست و بیشتر در مسافرت است پس طبیعتاً کمتر می‌تواند به این کمیته کمک کند. افرادی که در کمیته فنی انتخاب شدند دارای تجربه بالابودند، مربی که تجربه حضور در جام جهانی را داشته، بازیکنی که تجربه زیادی در بازی‌های ملی دارد، نایب ریس فدراسیون. حتی از انتخاب آقای احسانی که ایراد گرفته‌شده باید بگویم که او سال‌ها در باشگاه منچستر سیتی، کارکرده و تجربه بالایی دارد. اینکه بخواهیم اشخاص را بر اساس سنشان قیاس کنیم، کار درستی نیست.

عکس فرهاد مجيدي





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: