مادر شوهر مهناز افشار
نوشته شده توسط : محسن

مادر شوهر مهناز افشار

خانم دکتر سوسن صفاوردی  که در دولت دهم  معاون هماهنگی و همکاری بین‌الملل مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری  بود،  مادر شوهر مهناز افشار می باشد

شروع فعالیت‌های او در عرصه سیاسی به ماه‌های اول انقلاب در خارج از کشور برمی‌گردد. او از مسئولان انجمن اسلامی شهر کلاوستان در کشور آلمان بوده و مسئولیت فعالیت‌های مربوط به زنان، کودکان و خانواده در این انجمن را بر عهده داشته است.

مهناز افشار

او در سال 1995 بعد از هفده سال زندگی در آلمان به همراه همسرش به ایران بازگشت و به فعالیت‌های خود در ایران ادامه داد. وی عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد، مسئولیت امور زنان مجمع جهانی اهل بیت، عضویت در شورای مرکزی شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان را در سابقه خود دارد. او همچنین در طول فعالیت‌های خود اقدام به تشکیل چندین انجمن غیردولتی از جمله انجمن غیردولتی اهل بیت کرده است.

از صفاوردی کتاب‌هایی از فارسی به آلمانی و آلمانی به فارسی ترجمه شده است. او در سال 1388 به نمایندگی از تشکل انجمن زنان پیرو اهل بیت در اجلاس دوربان 2 در ژنو که احمدی‌نژاد نیز در آن حضور داشت شرکت کرد.

صفاوردی همچنین کتاب "72 ساعت در فرودگاه جان‌اف کندی" را به نگارش درآورده که در واقع به شرح سفر اعضای سازمان غیردولتی که مسئولیت آن را بر عهده دارد به آمریکا اشاره می‌کند که در آنجا در فرودگاه آمریکا قصد انگشت‌نگاری از آنان داشتند که آنها مخالفت می‌کنند و بعد از این مخالفت آنها از آمریکا اخراج می‌شوند.

مهناز افشار





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: