نوشته شده توسط : محسن

اخبار داعش



همانطور که میدانید گروه تروریستی داعش چند سالی میشه که به قدرت نسبتا زیادی در بین گروه های تروریستی دست یافته و به سرعت در کشورهایی که دارای ثبات نیسته ریشه ایجاد میکند این گروه اگر اشتباه نکنم فعالیت خود را از عراق اغاز کرد و به سرعت به کشور های دیگه مثل سوزیه و افغانستان و پاکستان و یمن و لیبی و مصر و... وارد شد

همانگونه که تصور میشد کشورهای حامی داعش هم خطر حضور این گروه که حالا از قبل قدرتمند تر شده را احصاص میکنند کشورهایی نظیر ترکیه و عربستان که حامی تروریست در منطقه می باشند.

اخبار داعش

داعش تاکنون در کشورهای مختلف دست به جنایت های زیادی و کشتن بی گناهان زیادی کرده است چه مرد چه زن و چه کودکان از جنایت های داعش در کشور های مختلف به ویژه سوریه و عراق بی نصیب نبوده اند.

اخبار داعش

داعش حتی برای ورود به ایران قدرتمند ترین کشور منطقه نیز تلاش کرد که موفق نبود
وزیر اطلاعات با بیان اینکه تاکنون تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای بمب‌گذاری در کشور توسط سربازان گمنام شناسایی و خنثی شده است، یادآور شد: برنامه گروه داعش برای بمب‌گذاری در پنج کشور منطقه بود که تنها ایران توانسته قبل از ورود عاملان بمب‌گذاری به کشور را شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی دهد.




جنایت هولناک داعش

داعش در منطقه دست به جنایت های زیادی زده است که میتوان به اعدام جوانان عراقی و گردن زدن در سوریه و انجام بمب گذاری در کشورهای مختلف و مجبور کردن زنان به جهاد نکاح و تروریست کردن کودکان اشاره کرد

جنایت هولناک داعش


بازنشر شده توسط وبلاگ تفریح فان





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: