معرفی برخی از آهنگ های هیچکس
نوشته شده توسط : محسن

معرفی برخی از آهنگ های هیچکس

هنگ چشما رو من از هیچکس ؛ سالومه ؛ 2pac

این اثر در سال ۱۳۸۰ یعنی نقطه اغازین موسیقی زیرزمینی منتشر شد به همراهی سالومه ام سی که شروعی جدید در رپ فارسی و موسیقی زیرزمینی ایران بود که سروش هیچکس باعث شد رپ به سمت بازخوانی اثار خوب و تاپ کشیده شود همچنین رسانه های هیپ هاپی خارجی درمورد اولین ارتیست های رپ فارسی از هیچکس و این اثر در رپ فارسی یاد کنند. این اثر جز اولین ترک های رپ فارسی به یاد می اید که یه نوع سبک جدید بود در زمانی که اهنگساز و امکاناتی نبود که رپرهای ایرانی برای تولید اثار خود از ان استفاده کنند.

کس

معرفی اولین رپ کن های دختر رپ فارسی؛ سالومه ام سی؛ پانی

سروش هیچکس معرف دوتا از اولین رپ کن های دختر یعنی سالومه ام سی و پانی بود و انها را به رپ فارسی معرفی کرد و همچنین در تولید و نشر اثار هنرمندان زیرزمینی نقش مهمی را ایفا کرد و همین کارها باعث شد ک لقب پدر خوانده به او بدهند و در پی آن دیاکو و رضا پیشرو آهنگی به نام پدر خوانده را منتشر کرده و به هیچکس تقدیم کردند.
کار بر روی آلبوم مجاز و تک آهنگ‌های فردی (۱۳۹۱ - تاکنون)
نوشتار اصلی: مجاز (آلبوم)

هیچ‌کس در ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ در قطعه صوتی که از خود منتشر کرد [ به نام تهران مال کی شد ] ضمن تبریک سال نو در رابطه با کارهایی که انجام خواهد داد، توضیح داد.[۲۱] او در رابطه با کار بر روی آلبوم جدیدش به‌نام مجاز توضیحاتی داد و گفت که بعد از پخش تک آهنگ بنگ و تک آهنگی با نام اّه آلبومش را پخش خواهد کرد. هم‌چنین وی در رابطه با آهنگسازهای جدیدی با نام‌های حسن و حکمت صحبتی کرد.[۲۲] مهدیار آقاجانی، حسن و حکمت آهنگسازهای آلبوم مجاز هستند. بر اساس توییتی که هیچ‌کس در صفحه رسمی خودش در توییتر نوشت این آلبوم از ای پی (EP) کوتاه به آلبوم ال پی (LP) بلند تبدیل خواهد شد.

کس





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: