هلاکت ۶ عضو رسانه ای داعش
نوشته شده توسط : محسن

به هلاکت رسیدن ۶ عضو رسانه ای داعش

به هلاکت رسیدن ۶ عضو رسانه ای داعش

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :بخش اطلاع رسانی گروه تروریستی داعش هفته گذشته با از دست دادن ۶ تن از برجسته‌ترین کادر رسانه‌ای خود به دست نیروهای مشترک کرد و ارتش سوریه ضربه سنگینی را متحمل شد.

داعش این شش کادر رسانه‌ای را در حمله غافلگیرانه نیروهای مشترک عربی – کردی در استان حسکه در شمال سوریه که منطقه ارتباطی با موصل عراق به شمار می‌رود، از دست داد.

برغم اینکه داعش تاکنون به طور رسمی نام، نشان، مسئولیت و نقش رسانه‌ای آن‌ها را اعلام نکرده اما کاربران شبکه‌های اجتماعی نام این شش کادر و تصاویر و القاب سازمانی آن‌ها را مشخص و منتشر کردند.

برخی از این کادرهای رسانه‌ای در تصویربرداری «سر بریدن» یا «قطع دست» یا رجم و غیر توسط داعش شرکت کرده بودند.

«ابوقسوره عراقی» یکی از این افراد است که طرفداران داعش در توئیت‌های خود با تسلیت مرگش خطاب به او نوشتند: تو یک مجاهد رسانه‌ای بوده‌ای!. از عکس ابوقسوره مشخص است که سن او از ۲۰ سال نمی‌گذارد.

از دیگر افراد رسانه‌ای کشته شده «حسین عواد الانصاری» عراقی الاصل که هواداران داعش در تویی‌تر او را «مداد الجهاد» (امداد رسان جهاد) لقب دادند. و سومی شخص برجسته در میان این افراد «ابوجعفر الاعلامی» نام دارد که معلوم نیست از کدام کشور است اما او نیز از شخصیت‌های برجسته در بخش «میدیا» تشکیلات داعش بود.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: