نوشته شده توسط : محسن

مبارزه یک چینی با گروه تروریستی داعش

مبارزه یک چینی با گروه تروریستی داعش

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :یک جوان چینی که خود را «با سی پن» نامید، در گفتگو با یک شبکه خبری اعلام کرد که در سال ۲۰۱۴ و بعد از آنکه برخی دوره های نظامی را در چین گذراند، با پروازی از بانکوک به استانبول و از آنجا به سوریه آمد و از آن تاریخ تا کنون در کنار پیشمرگه های کُرد به نبرد با داعش پرداخته است.

وی مدعی شد در این مدت، دوبار در خط مقدم نبرد با داعش در کوبانی حضور داشته است.

«پن» که جوانی ۲۵ ساله است، انگیزه خود را برای حضور در سوریه و مقابله با داعش چنین توصیف کرد: داعش تهدیدی برای انسانیت محسوب می شود و تاکنون انسان های بی گناه زیادی را به خاک و خون کشیده است، من با توجه به توانایی ها در خود دیدم، نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کردم و بر خود لازم دانستم تا در این منطقه حضور پیدا کنم و تا حد امکان با این گروه تروریستی به مبارزه بپردازم.

وی همچنین درباره فعالیت و تبلیغات مخرب داعش بر مردم جهان به ویژه جوانان، یادآور شد که جوانان زیادی از چین به سوریه و عراق آمدند و تحت تعلیمات مخرب داعش قرار گرفته و اکنون به چین بازگشته اند و تهدیدی برای این کشور محسوب می شوند.

دولت چین مدعی است که تعدادی از مسلمانان اویغور اهل چین به مناطق تحت کنترل داعش سفر کرده و مدتی در کنار تروریست علیه مردم سوریه و عراق به جنگ پرداخته اند و اکنون به چین بازگشته و امنیت کشور را تهدید می کنند.

جامعه مسلمان چین، با رد این ادعا، خود را پشتیبان دولت مرکزی جمهوری خلق چین معرفی کرد و هرگونه تهدیدی از جانب خود را منتفی دانسته است.

داعش





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: