شایعه بمب‌گذاری در تهران
نوشته شده توسط : محسن

تکذیب شایعه بمب‌گذاری در میدان فاطمی تهران

تکذیب شایعه بمب‌گذاری در میدان فاطمی تهران

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام : مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با پیگیری‌های خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شایعات منتشر شده در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها مبنی بر بمب‌گذاری در میدان فاطمی تهران اعلام کرد که چنین اخباری به هیچ عنوان صحت نداشته و کذب محض است.

این مرکز همچنین از برخورد با عاملان انتشار این اخبار و شایعات خبر داد و با تأکید بر اینکه پایتخت در امنیت کامل است از شهروندان خواست اخبار را از مبادی و رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی و سایت‌های بی‌نام و نشان توجه نکنند.

به گزارش ایسنا، از مدتی قبل افراد سودجو شایعات مختلفی را پیرامون بمب‌گذاری در نقاط مختلف پایتخت منتشر کردند که هر بار مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت آن را تکذیب کرده بود. چندی پیش نیز سردار صادقی‌نیا، رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملان انتشار این شایعات خبر داده بود.

همچنین در یکی از شبکه‌های مجازی نیز خبری پیرامون حمله داعش به کشورمان در روز 20 آذرماه منتشر شده بود که اوایل این هفته سردار هادیانفر، رئیس پلیس فتا آن را تکذیب و از برخورد با عاملان انتشار این شایعه خبر داده بود.

داعش





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: