نوشته شده توسط : محسن

اعتراض پديديه به بازي کردن مهدي زبيدي

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه سیاه جامگان برسر ماجرای "فرید بهزاد کریمی" اعتراضاتش جواب داد حال دیگر تیم مشهدی به دنبال اعتراض برای حضود مهدی زبیدی بازیکن استقلال خوزستان هستند.

ورزش 3

در سونامی کارت های پایان خدمت تیم فولاد نوین فصل قبل چند بازیکنش را در میانه فصل از دست داد، مهدی زبیدی یکی از این بازیکنان بود و نتوانست تا انتهای فصل با وجود اینکه با فولادنوین قرارداد داشت بازی کند.

مهدی زبیدی که کارتش هیچ مشکلی نداشت با تلاش خود و خانواده اش توانست تاییدکارت پایان خدمتش را بگیرد و پس از دریافت رضایت به استقلال خوزستان بپیوندد.

پیگیری های مسئولان استقلال خوزستان در حالی که زمان نقل و انقالات گذشته بود جواب داد و زبیدی به عنوان یارآزاد به استقلال خوزستان پیوست. زبیدی در این چند هفته توانسته است برای استقلال خوزستان همه کار کند، پاس گل بدهد، گل بزند و حتی پنالتی منجر به گل سه امتیازی بگیرد.

شاگردان مهاجری که بایستی روز دوشنبه مقابل استقلال خوزستان در اهواز صف‌آرایی کنند، معتقدند «مهدی زبیدی» بازیکنی که از فولاد نوین به این تیم پیوسته حق بازی کردن ندارد، به این دلیل که طبق قانون، یک بازیکن نمی‌تواند در یک نیم فصل در دو تیم بازی کند.

البته زبیدی برای فولاد نوینی ها بازی نکرده است و باید دید این پیگیری تیم پدیده چه عایدی برایشان خواهد داشت.

ورزش 3





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: