اس ام اس پ ن پ خنده دار
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار با موضوع پ ن پ سری جدید

اس ام اس خنده دار با موضوع پ ن پ

تو خیابون با دوستم دارم راه می رم گوشـیم یه دفه زنگ می خوره
دوستم می گه صدای گوشیه توه
منم گفتم پ ن پ ١١٠ صــدا آژیرشو عوض کرده

اس ام اس خنده دار

داشتم از درد به خودم میپیچیدم
بردنم اورژانس پرسـتار اورژانس با ناز و عشوه بهم گفت
آخی معلومه خیلی درد داری
واسه همین داری تقلا مـیکنی دیگه
من هم گفتم : په نه په هالک شکست ناپذیرم
این حرکات هم موقع تغییر شـکل طبیعیه
شما نـگران نباش

اس ام اس خنده دار

گوشیم رو سایلنت بوده روی میز ناهار خوری
برام اس میاد داداشـم می گه می لرزه می گم
پــــــــــــــ نــــــــــ پــــــــــ
خربزه خـورده فکر اینجاشو نکرده

اس ام اس خنده دار

تو رختخواب افتادم دارم تب ولرز میکنم دوستم امده میگه سرماخوردی
میگم پ ن پ بابام خوابه رفتـم رو ویبره که بـیدارش نکنم

اس ام اس خنده دار

رفتم گل فروشی می گم ببـخشید کاکتوس هم دارید
می گه واسه دکور می خواین
پـَـــ نــه پـَـــ تو خونمون شتر پرورش می دیم
می خوام یه وقت احـساس غربت نکنن
حس کنن خونه خودشونه

اس ام اس خنده دار پ ن پ





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: