پ ن پ ( اس ام اس خنده دار )
نوشته شده توسط : محسن

پ ن پ ( اس ام اس خنده دار )

به دوستم میگم این لینک هایی که دادی همشون خرابه
میگه یعنی باز نمیشه
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ
روشون کَپَک زده باید بریزیمـشون دور

اس ام اس خنده دار

یه رور رفتم مغازه ی وسایل ورزشی
گفتم بخشید آقا کش دارید
گفت کش ورزشی
گفتم پ ن پ کش شلوار
نگاهی بهم کردو خندید رفت و واسم آورد
گفتم کش ورزشــیه
گفت پ ن پ کش شلواره دیگه هیچی کم آوردم
من برم ی بیلیط واسه ورود به افق بخرم

اس ام اس خنده دار

تو صف عابر بانک سه ساعته وایسادم
یارو اومده میگه آقا
شما هم پول میخواید
من بهش گفتم پ نه پ دو روز پیش
یه پول دسـتی ازعابر بانک گرفتم اومدم بهش پس بدم

اس ام اس خنده دار

استاد بهم ۲ داده رفتم پیشش گفتم
استاد یه لحظه میشه وقتتون و بگیرم
میگه چیه نمره میخوای
گفتم پ ن پ اومدم برا امر خیر منو به غلامی بپذیر

اس ام اس خنده دار

رفتم به همسایه میگم فرغون دارید
میگه:میخواید چیزی رو جابه جا کنید
گفتم پـــــ نــــ پــــ
میخوایم سوارش بشـیم با خانواده بریم شمال

اس ام اس خنده دار





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: