اتحاد باشگاه و اسکوچیچ
نوشته شده توسط : محسن

اتحاد باشگاه و اسکوچیچ

به گزارش"ورزش سه"، فولاد خوزستان این فصل نتوانسته نتایج خوبی را بگیرد و اکنون با 11 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد و چندین هفته اخیر شایعات زیادی مبنی بر برکناری این سرمربی و آمدن یک گزینه بومی شنیده می شد اما جلسه روزگذشته هیئت مدیره و مدیرعامل تمام شایعات اخیر را رد کرد.

ورزش 3

در جلسه روزگذشته مصوب شد: ضمن اعلام حمایت از سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم تا پایان پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر مصوب کردند جهت تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید برای برطرف نمودن نقاط ضعف موجود اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این جلسه همچنین مصوب شد که برای تغییر جایگاه فعلی و حفظ تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور و بازگشت این تیم به شرایط ایده آل از هیچ کوششی دریغ نشود.

دراگان اسکوچیچ لیست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه داده است و از نانگ یا کوئه ماها به عنوان آخرین سهمیه غیرآسیایی این تیم نام برده می شود. البته گفته می شود مهدی مومنی در لیست اسکوچیچ حضور داشته است اما مومنی روزگذشته استقلال تهران را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد.

فولاد برای تقویت تیمش نیاز به یک دروازه بان، مدافع ، هافبک طراح و مهاجم گلزن دارد، اگر بتواند این تیم در این 4 پست بازیکنان موردنظرش را جذب کندشاید در نیم فصل دوم یک فولاد متحول شده ببینیم.

3





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: